  • Data: 2020-10-20 20:30:24
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2020 o 20:05, J.F. pisze:

    > No i tu mam dwa opory ...
    > -to jednak od wladzy zalezy, nie/bedzie chciala, to przywileje da mniejsze

    No a chęć od ilości szabli...

    > Taa ... no coz z czasem sie okaze.

    No się okaże. A tymczasem - skor ja nie uważam się za katolika, to z
    jakiego powodu kościół miałby mnie do katolików wliczać i odmawiać
    wypisania z organizacji? Przecież jest oczywiste, że powinno być to
    możliwe, co więcej powinno się ograniczać tylko i wyłącznie do złożenia
    preze mnie oswiadczenia woli, a nie spełniania jakiś wymagań kościoła.
    Od biedy rozumiem osobistą wycieczkę do najbliższego kościoła, żeby
    ksiądz sobie sprawdził czy ja to ja na podstawie dowodu (choć rozumiem
    jak ktoś uważa że i to przesada). Polecony,

    > Na razie to czytam, ze jeden kapelan na batalion WOT
    > https://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/311139898-Batalio
    ny-WOT-beda-mialy-swoich-kapelanow.html

    Oj tam - to palladyni. Kacapy będą spieprzac gdzie pieprz rośnie;)

    > Batalion to ile - z 500 osob ?
    > To tak bym powiedzial, ze jeden ksiadz w miare w sam raz, bo iluz
    > zolnierzy mialoby byc naraz na mszy?

    W polsce jest 10 tys parafi, obsługiwanych przez 30tys kapłanów. Załóżmy
    30 milionów wiernych dla równego rachunku - wychodzi 1 na 1000. Ale u
    wociarzy nie udziela chrztów, ślubów, komunii itp. Więc mają
    nadreprezentację.

    > Ale co - godzinka pracy na tydzien ?

    A gdzie tam - przecież oni nawet skoszarowani nie są - łażą po swoich
    parafiach na msze (albo nie łażą).

    > Co prawda pisza, ze i ci kapelani z doskoku ... a pensja pewnie za caly
    > etat :-)

    Za gotowość:P

    > Nie mowie nie, ale jak nie beda dbali o wiernych, to w kolejnej kadencji
    > moga sie okazac niepotrzebni :-)

    Naprawdę sądzisz, że pracownicy skarbówki przychodzą w niedzielę do
    pracy na mszę?

    --
    Shrek