  • Data: 2020-10-20 21:18:37
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2020 o 18:06, J.F. pisze:

    > Hm, czy się nie próbuje ... sam podawałeś, jaka władze ma biskup.

    Ale wątpię - przynajmniej chcę - by biskup próbował ukrywać faktyczną
    pedofilię.

    > Raz - ludzie nie zglaszali. Teraz zglaszaja - po 20 latach, kiedys nie ...

    Ja to rozumiem. Ale trzeba też dostrzegać problemy dowodowe.

    > Dwa - mielismy w KK zapisy o seksie z maloletnimi i "innych czynnosciach
    > seksualnych" ? Moze nie bylo jak postawic zarzutow ... choc akurat dla
    > propagandy to nie przeszkoda, moze nawet zaleta.

    W starym kodeksie z 1967 roku były podobne zapisy, jak w tym obecnym.

    > Trzy - "walka" w taki sposob faktycznie mogla byc nieskuteczna, bo
    > rodacy zaraz pomysla, ze to wredna propaganda.

    Tego się obawiam.

    > Cztery - SB faktycznie wolala miec haka, ale w tym celu trzeba sprawe
    > zatuszowac. Moze nawet nie trzeba sie bardzo starac - wystarczy pozwolic
    > dzialac silom prokoscielnym.

    Piszesz o normalnej pedofilii, czy jakiś pomówieniach? A co z dziećmi i
    ich rodzicami?

    > A moze po prostu ksieza byli lepsi ?

    Sądzisz, że faktycznie inna była statystyka?

    > A moze wladza sie dosc szybko pogodzila z Kosciolem - wszak ten Fundusz
    > Koscielny to rok 1950 ...
    > Nie tak znowu malo, chyba, ze mowimy o czasach bardzo wczesnych.
    > Prasa, radio, telewizja - przeciec to szlo w miliony.

    Ale redagujących było niewielu. U nas w mieście kilka gazet miało
    redakcje, ale dziennikarzy było kilkunastu.

    > Watpie. Jak wladza kazala - to pisaly.

    Tylko, że teraz wypisują głupoty bez względu na to, czy "władza" każe,
    czy nie. Na tym nikt nie panuje. Zwłaszcza, gdy nie ma ciekawych
    tematów, to sami generują śmieci. Kilka razy publikowane "rewelacje"
    próbowałem weryfikować i zawsze się okazywało, ze to ściema, by ludzie
    weszli na stronę i odklinały się reklamy.

    > Ale zauwaz, ze to z reguly sprawy niepubliczne.
    > Jak wladza nie chce, to rzecznik prokuratury nie poda informacji i
    > dziennikarze mało wiedzą.

    Jeśli by to była wiarygodna informacja o pedofilii, to rzecznik
    prokuratury miałby najmniej do powiedzenia. Zaraz by się znalazł dobry
    człowiek, który by doniósł.

    --
    Robert Tomasik