  • Data: 2020-10-09 18:24:19
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Osoby domagające się nagonki na księży

    No i sam widzisz, że coś z tobą nie tak.

    Nagonkę, to klechy urządzają na homoseksualistów i przeciwników pisu.

    > - pedofilów, nie wiem na ile
    > celowo, a na ile z powodu nieogarnięcia żonglują tymi pojęciami, które
    > na pewno nie sa tożsame.

    I nikt tego nie neguje. Po prostu nie ogarniasz, że wchodzenie w takie
    niuanse z kimś, kto neguje fakt ochrony pedofilów przez kościół,
    powoduje tylko i wyłącznie pretekst dla takiego oszołoma na zbaczanie z
    tematu.

    > Oczywiście nagannym wydaje się naruszenie
    > celibatu przez księdza.

    Oczywiście...
    Dla normalnych ludzi oczywiste jest to, że to nie jest naganne.

    > Ale takie rzeczy się zdarzają i chyba nikt
    > rozsądny księży nie linczuje za to.

    Oczywiście, że nie.
    Bardziej dziwne jest to, że niektórzy z nich żyją w celibacie.

    > A już przekładanie kilku udokumentowanych przypadków pedofilii na
    > domniemanie, że każdy duchowny jest pedofilem - co niektórzy to próbują
    > wykreować - to jest po prostu niedorzeczność.

    Bredzisz. Albo bezczelnie i celowo kłamiesz. Wskaż cytat, w którym
    napisałem, że każdy z nich jest pedofilem.

    Niedorzecznością jest twierdzenie, że kościół nie chroni klechów
    pedofilów, pomimo tak dużej ilości dowodów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr