  • Data: 2020-10-09 18:11:09
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzie ja napisałem coś takiego? To Ty twierdzisz, ze ja tak twierdzę,
    > a pewne teraz bedziesz z tym polemizował.

    O tu:
    --->>> "A ja po prostu nie mam na ten temat zdania, bowiem brak mi
    sensownych dowodów."

    > Wcześniej pisałem, ze ich nie
    > podałeś.

    No pewnie. Bo jak ja nie podałem dowodów, to znaczy, że ich nie ma.
    Dowodów na kształt Ziemi też ci nie podałem, więc teraz masz zagwozdkę
    jaki Ziemia ma kształt.

    > Czyli wszyscy przeciwko Tobie?

    Nie używaj słów których nie rozumiesz.
    Skandale pedofilskie kościoła same się nie ujawniły, raporty i filmy na
    temat pedofilów kościelnych same się nie zrobiły.
    Więc nie wszyscy. I na szczęście takich jak ty jest coraz mniej.

    > Czyli twierdzisz, ze dostarczone przez Ciebie samego dane są
    > niewiarygodne?

    Po pierwsze, nie dostarczyłem ci danych, tylko wskazałem jak
    upośledzonemu gdzie powinieneś zacząć szukać.

    Po drugie, wszystkie zebrane do tej pory dowody wskazują, że te dane
    poznane do tej pory są wielokrotnie zaniżone. I dokładnie wiadomo
    dlaczego są zaniżone.
    (Tak, wiem, dopóki ci ich nie pokażę, to one nie istnieją, niesamowite
    jak wielkim jestem dla ciebie autorytetem).

    > No bo w policyjnych tych braków nie ma.

    LOL :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr