  • Data: 2020-10-09 16:04:05
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2020 o 13:37, Kviat pisze:

    > Dostałeś dowód. Wiele dowodów.
    > A nadal twierdzisz, że brak sensownych dowodów.
    > To nie jest normalne.

    A gdzie ja napisałem coś takiego? To Ty twierdzisz, ze ja tak twierdzę,
    a pewne teraz bedziesz z tym polemizował. Wcześniej pisałem, ze ich nie
    podałeś.

    epstwa-przeciwko-6/63501,Seksualne-wykorzystanie-mal
    oletniego-art-200.html
    > Nie rozśmieszaj mnie.
    > Napisz lepiej co policyjne statystyki pokazywały w latach, gdy
    > dochodziło do masowych molestowań dzieci przez klechy, a sprawy
    > wypłynęły dopiero wiele lat później.

    No przecież masz za ostatnie 15 lat tam dane.

    > Albo o wychodzeniu na jaw i zamiataniu spraw pod dywan.

    Czyli wszyscy przeciwko Tobie? To już daje poważne powody do niepokoju o
    Twoje zdrowie. Odwzajemnię Ci Toją troskę o mnie.

    > Dodaj do tego tych wszystkich niewinnych klechów, którym sprawy się
    > przedawniły, których "zaginęły" dokumenty i "nic się nie da zrobić",
    > których przeniesiono na inne parafie albo inne kontynenty i sprawy
    > zamieciono pod dywan. Nie zapomnij jednego klechy przemnożyć przez ilość
    > dzieci, które skrzywdził i podnieść do potęgi o liczbę biskupów, którzy
    > brali udział w ich ukrywaniu.
    > Być może dopiero wtedy będzie można zacząć rozważać, czy wychodzi na
    > twoje, czy nie.

    Czyli twierdzisz, ze dostarczone przez Ciebie samego dane są
    niewiarygodne? No bo w policyjnych tych braków nie ma. Mogą być w tych z
    OKOPRESS.

    --
    Robert Tomasik