  • Data: 2020-10-09 13:01:53
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:12gc0gjcpvef6$.8j766ku8p2ej.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Fri, 09 Oct 2020 11:54:36 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    >Taki parasol rozpościerał zupełnie kto inny:
    >https://wiadomosci.wp.pl/ministranci-ks-jankowskieg
    o-kontra-wierni-6036508853621377a
    >"Wczoraj grupa ministrantów wywiesiła swoje hasła, m.in.: "Modlitwa
    >lepsza sprawa niż krzyki i obraza", "Ksiądz Jankowski królem
    >Polski". -
    >Jeżeli takie hasła przedstawimy, to zasłonimy tych, którzy realizują
    >tutaj
    >swoje interesy partyjno-polityczne. Którzy robią złą robotę księdzu -
    >powiedział dziennikarzom Marek Sławiński, ministrant parafii św.
    >Brygidy.

    Taa ... informacje z pierwszej reki, czy ministranci ... dziadkofile ?
    Ile ci ministranci maja lat ? To chyba zwykle dosc mlodzi chlopcy, z
    15 lat ... nie za wczesnie na swiadome protesty ?

    Mamy tez informacje z drugiej reki
    https://wiadomosci.wp.pl/abp-slawoj-leszek-glodz-zak
    rapiane-imprezy-i-starcia-z-pawlem-adamowiczem-64661
    59320028801a?c=96&nil=&src01=6a4c8

    "Antoni Pawlak porusza także kwestię oskarżeń w kierunku Henryka
    Jankowskiego. Stwierdził, że Adamowicz nie reagował na doniesienia o
    pedofilskich zachowaniach księdza, ponieważ "był u niego
    ministrantem".

    Jednocześnie przyznał, że spytał wprost Adamowicza, czy był również
    molestowany. "Nasze relacje były na tyle bliskie, że wiedział, że jak
    mi coś powie w zaufaniu, to nie puszczę pary. Nigdy. Zakładam, że
    powiedział prawdę, że nie. Że Jankowski go nie molestował" -
    powiedział."

    Oraz jakby z pierwszej
    https://nczas.com/2018/12/10/byl-ministrantem-u-ks-j
    ankowskiego-teraz-chce-usuniecia-jego-pomnika-adamow
    icz-nie-widze-dla-niego-miejsca-w-przestrzeni-public
    znej/
    https://dorzeczy.pl/kraj/86788/Przyjaciel-rodziny-ks
    -Jankowskiego-Adamowicz-byl-u-ksiedza-ministrantem-z
    na-prawde.html

    "- Nie ma miejsca w przestrzeni publicznej dla pomnika księdza
    Jankowskiego"

    Aczkolwiek nie uzasadnia dlaczego ... byc moze tez ksiadz jednych
    ministrantow lubil bardziej, a innych mniej ..

    >GW publikowała w tamtym czasie co innego:
    >https://wyborcza.pl/1,76842,2224350.html

    >"Z tego wynika, że ksiądz Jankowski to złoty człowiek. Co pani ma
    >przeciwko
    niemu?
    >- Że dziecko chciał mi odebrać. Od czasu kontaktów z plebanią Sławek
    >zaczął
    >się zmieniać. Stał się nieposłuszny, wulgarny. Ciągle był na plebanii
    >albo
    >ze starszymi kumplami na ulicy. [...]

    >Nie przelewa się u nas w domu, ale nie jesteśmy żadną patologiczną
    >rodziną,
    >nie jesteśmy pijakami. Sławek był dobrym, religijnym dzieckiem. Coś
    >musiało
    >się stać, skoro nagle stał się agresywny, nieposłuszny, zaczął znikać
    >domu.

    Ale religijny nadal byl, skoro na plebanie uciekal ..

    >Ostatni raz widziałam go w niedzielę, cała rodzina go teraz szuka i
    >nie może znaleźć."

    A wczesniej jak im ksiadz kazal, to nie przyjmowali chlopaka ?

    J.