  • Data: 2020-10-09 13:37:02
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Głownie o to, że domagasz się, bym twierdził, że chroni.

    Wygląda na to, że równie dobrze mógłbym się domagać od wyznawcy płaskiej
    Ziemi żeby stwierdził, że Ziemia nie jest płaska.

    > A ja po prostu
    > nie mam na ten temat zdania,

    Nie ty jeden w tym kraju i na świecie. I jak wielu przed tobą.
    Dlatego właśnie wiele lat musi upłynąć, żeby jakaś sprawa ujrzała
    światło dzienne. A potem pyszczycie, że o co tym ludziom chodzi,
    przecież sprawa się przedawniała, więc klecha niewinny, a poza tym po
    tylu latach, to na pewno pomówienia, bo się koledzy z koleżankami zmówili.

    > bowiem brak mi sensownych dowodów.

    Płaskoziemcy też twierdzą, że brak im sensownych dowodów na kształt Ziemi.
    Co wcale nie oznacza, że tych dowodów nie ma.

    > Jeśli już jakieś informacje, to
    > https://oko.press/images/2020/05/Raport-nt-tuszownai
    a-kos%CC%81cielnej-pedofilii-przez-biskupo%CC%81w.pd

    a-koscielnej-pedofilii-przez-biskupow.pdf

    > To ten sam dokumen>

    Niesamowite.
    Wrzucasz takiego samego linka, który ci podałem wcześniej i informujesz
    mnie, że to ten sam dokument...

    Ręce opadają.

    la-biskup-przeniosl-ksiedza-pedofila-na-ukraine-spra
    wca-dalej/j1mk3f

    > Ty szukałeś i nie znalazłeś,

    Dostałeś dowód. Wiele dowodów.
    A nadal twierdzisz, że brak sensownych dowodów.
    To nie jest normalne.

    > Rzuć okiem tu:
    > https://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przest
    epstwa-przeciwko-6/63501,Seksualne-wykorzystanie-mal
    oletniego-art-200.html

    Nie rozśmieszaj mnie.
    Napisz lepiej co policyjne statystyki pokazywały w latach, gdy
    dochodziło do masowych molestowań dzieci przez klechy, a sprawy
    wypłynęły dopiero wiele lat później.

    > Mamy około 2.000 wszczęć rocznie. Przede wszystkim ewidentnie spada
    > ilość czynów, co przy tendencji wzrostowej wszczęć świadczy o
    > pomówieniach.

    Albo o wychodzeniu na jaw i zamiataniu spraw pod dywan.

    > co daje rocznie 0,01% populacji, czyli wyszło na
    > moje. Mniej więcej tyle samo, co wśród księży.

    Dodaj do tego tych wszystkich niewinnych klechów, którym sprawy się
    przedawniły, których "zaginęły" dokumenty i "nic się nie da zrobić",
    których przeniesiono na inne parafie albo inne kontynenty i sprawy
    zamieciono pod dywan. Nie zapomnij jednego klechy przemnożyć przez ilość
    dzieci, które skrzywdził i podnieść do potęgi o liczbę biskupów, którzy
    brali udział w ich ukrywaniu.
    Być może dopiero wtedy będzie można zacząć rozważać, czy wychodzi na
    twoje, czy nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr