    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1lpac9aiqmeic$.185b714rdxja1$.dlg@40tude.net>
    <5f7c8b81$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7caafe$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7cc5ae$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7d9277$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7dbfdf$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <on93sxbtdvg2$.17zog3cmz9rum.dlg@40tude.net>
    <5f7e0dff$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7f0046$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7f1b58$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7f3948$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 8 Oct 2020 20:35:57 +0200

    W dniu 08.10.2020 o 18:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Bo "nie chca robic krzywdy ksiedzu" albo "Kosciolowi" ?

    Znowu zgadujesz zamiast się dowiedzieć.
    Dałem ci szansę i nie skorzystałeś.

    > Heheszki sa pewnych twoich stwierdzen.

    Serio?

    "Skoro zglaszajacy informacje nie chce ich zglosic na policje czy
    prokuratore, gdzie byloby to pod kara za falszywe zeznania, to sa to
    informacje niewiarygodne :-P"

    To jest twoje stwierdzenie, a nie moje.
    Wychodzi na to, że wyśmiewasz swoje własne głupoty.
    Nie niepokoi cię to?

    > To ma Kosciol prowadzic wlasne sledztwa, czy nie ma, bo powinny
    > panstwowe organy ?

    > Ja tam po prostu nie wiem ile tego wsrod ksiezy naprawde jest.

    Przekona cię tylko jakaś twoja ulubiona liczna?
    Nikt ci nie broni sprawdzić ile zostało ujawnionych. To informacje
    dostępne publicznie.

    Więcej niż jeden to za mało? Twoja ulubiona liczba jest większa?

    Za mało zostało ujawnionych, żebyś w końcu uwierzył w ochronę pedofilów
    przez kościół? Uwierzysz, gdy ujawnią jeszcze jeden? Może jak ujawnią 10
    kolejnych? Sto? Ile?

    Czy jak zostanie ujawnionych jeszcze milion, albo zero, to w jakiś
    sposób zmieni to ilość przypadków już znanych?

    Negujesz ochronę pedofilów przez kościół tylko dlatego, bo nie znasz
    konkretnej liczby przypadków... mając świadomość, że ta ilość jest
    większa od zera?
    Wiesz, że to jest objaw co najmniej głupoty, jeśli nie choroby umysłowej?

    > Czy to powazny problem czy jakies "z igly widly" - tzn w sensie ilosciowym.

    Zgwałcenie dziecka i ochrona padofila, to nie jest poważny problem...
    Poważny robi się dopiero od miliona. Poniżej miliona nawet nie warto o
    tym rozmawiać.

    Ja pierdolę... co za debil.

    > I wszelakie "fakty prasowe" mi nie pomoga zdobyc wiedzy.
    >
    > No dobra - mamy troche doniesien o skazaniach,

    Ja tam po prostu nie wiem ile tych skazań naprawdę jest - tzn w sensie
    ilościowym i wszelkie "fakty prasowe" mi nie pomogą zdobyć wiedzy.
    Robisz "z igły widły", więc nie wierzę w ochronę pedofilów przez
    kościół, bo nie wiem ile naprawdę jest skazań w sensie ilościowym, bo
    dopiero uwierzę, jak będzie dokładnie 1372865438 skazań. Jak będzie o
    jedno mniej, to nie uwierzę.

    Skąd się tacy jak wy biorą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr