  • Data: 2020-10-08 14:42:52
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f7dfefd$0$17362$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 07.10.2020 o 18:37, J.F. pisze:

    >Srakie.
    >Olin już raz zapodał linka z przykładem jakie i miałeś szansę
    >zapoznać się z nim zamiast w kółko powtarzać idiotyczne pytania. Ale
    >nie skorzystałeś, bo wolisz zadawać głupie pytania.

    >https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,2
    6376095,wiezienie-dla-ksiedza-za-zgwalcenie-dziewczy
    ny-na-plebanii-kosciola.html

    >"Po zatrzymaniu księdza Michała kuria gdańska starannie usunęła
    >wszelkie ślady świadczące, że taki duchowny kiedykolwiek istniał. Ze
    >strony kurii wykasowano informacje o kolejnych miejscach, do których
    >przenosił go abp Sławoj Leszek Głódź."

    I zawartosc strony internetowej uwazasz za "dokumenty" ?

    A ze strona informacyjna ... to co sie dziwic, ze nie chca sie
    chwalic.

    >"Następnie metropolita gdański przenosił go do parafii Wniebowzięcia
    >NMP w Żukowie, do św. Antoniego w Gdańsku-Brzeźnie, do św. Mikołaja w
    >Gdyni i do św. Józefa i Judy Tadeusza w Rumi. W aktach kościelnych
    >zachowały się notki o drobnych kradzieżach dokonywanych przez
    >duchownego."

    Czyli dokumentow nie zniszczono. A przynajmniej tych o kradziezach.

    Swoja droga - ciekawe co tak kradl ... majatek koscielny, czy go tam
    gdzies wierni przylapali i do proboszcza odprowadzili ...

    >Ciach reszta głupich pytań.

    Wyborcza mi tresci nie pokaze, ale czy tam nie bylo napisane, ze
    sprawe zglosil inny ksiadz jak sie tylko dowiedzial, a dowiedzial sie
    po paru latach ?

    No i w jakim wieku byla ta zgwalcona ?

    >Serio? Czyli sądy bez sensu rozpatrują dowody.
    >Powinny rozpatrywać tylko dowody naukowe, bo mają inną wagę.
    >Ja pierdolę.

    Pierdolisz, bo chyba nie rozumiesz. A sady owszem - inaczej rozpatruja
    dowody "naukowe".
    Ale tego raczej nie nalezy utozsamiac w swietle twojego przykladu.

    ozie_Somosierra
    %85

    >Co ty mi tu wyjeżdżasz z faktami prasowymi? Mam ci uwierzyć na słowo?

    Nie musisz.
    Ale chcialem zaprezentowac jak "waski krety wawoz" wyglada w
    rzeczywistosci :-)

    >No pewnie. Fundnę sobie wycieczkę na wysoką orbitę żeby zobaczyć na
    >własne oczy kształt Ziemi, bo "faktom prasowym" nie można ufać.

    Do Somosierry srednio daleko.

    >Ale jak to? Dobre zdjęcia cię przekonują, a dowody na ochronę
    >pedofilów przez kościół już nie?

    Fakty prasowe :-)

    >To jak ty rozróżniasz, które "fakty prasowe" są wiarygodne, a które
    >nie?

    Rozumem. Poza tym z gory zakladam, ze to co pismaki napisali, jest
    malo wiarygodne :-(

    dofilie-niewinny

    >Użyję "argumentów" obrońców kościelnej ochrony pedofilów:
    >to źródło jest niewiarygodne.

    Nie mowie nie.

    >Piszą jakieś głupoty o działających różańcach i inne takie bzdury,
    >więc wielokrotnie się skompromitowali.

    Raczej bym napisal o tendencyjnym nastawieniu.

    >Nie można im wierzyć, bo wielokrotnie skłamali i są tubą propagandową
    >kościelnego katotalibanu,

    Otoz to ...

    >nawet jeżeli to co napisali w tym artykule to prawda.

    ale jesli prawda ... to przynajmniej jeden z wczesniejszych zarzutow
    znika.
    A ile jeszcze bylo falszywych ?

    Ale usunales ten drugi link
    https://tvn24.pl/polska/ksiadz-buzan-skazany-za-mole
    stowanie-odprawia-msze-kuria-milczy-ra938450-2306969

    "Biegły stwierdził, że nagrania przedstawione w prokuraturze przez
    księdza Mirosława Bużana są sfabrykowane, a sprawa znalazła finał w
    sądzie.

    Bolesław Senyszyn, adwokat molestowanej Oli: - Siostrzeniec księdza i
    kolega zostali prawomocnie skazani. Jeden z nich się przyznał, że
    wszystko zostało sfingowane. To samo stwierdził sąd. Opinia biegłego
    wykazała, że na nagraniu był głos innej osoby, a nie pokrzywdzonej.

    - W 2016 roku - mówi Senyszyn - obaj oskarżeni zostali uznani winnymi
    za tworzenie fałszywych dowodów, z których miało wynikać, że Mirosław
    Bużan został fałszywie oskarżony."

    Fakt, czy fakt prasowy ?

    J.