eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie zwiazane z Prawem Konstytucynym zadane na liscie pl.soc.polityka › Re: Pytanie zwiazane z Prawem Konstytucynym zadane na liscie pl.soc.polityka
  • Data: 2002-08-15 22:52:25
    Temat: Re: Pytanie zwiazane z Prawem Konstytucynym zadane na liscie pl.soc.polityka
    Od: "Arti" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns926C2508812Bgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "Arti" <a...@p...pl> naskrobał/a w news:3d5c25fd$1@news.home.net.pl:

    Prawda?

    > Miasto, ani państwo, nie są prywatnym interesem.
    > --
    To odpowiedz wystarczajaca na pierwsze pytanie ale prosze spojrzec
    generalnie na wszystkie pytania i wziazc pod uwage ze pochodza z listy
    pl.soc.polityka . Nie sa mojego autorstwa, generalnie chodzilo o to dla
    czlowieka ze w sytuacji kiedy w naszym kraju zapanowalby totalny krach
    ekonomiczny to czy istnieja instrumenty prawne miendzynarodowe, pozwalajace
    na ..... no nie wiem moze zabrzmi az nazbyt skrajnie, na zagarniecie mienia
    narodowego?