    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o wiek podczas przesłuchania komisji śledczej
    Date: Fri, 1 Mar 2024 06:46:16 +0100
    <Nb%BN.164599$hq1.65270@fx13.ams1> <urc5vb$4ef$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <athCN.59032$I2y9.50966@fx03.ams1> <urc8hi$664$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <bGiCN.126790$Fr1.17130@fx11.ams1> <urcllr$gln$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <cJwCN.266507$7uxe.166481@fx09.ams1>
    <ureuku$h47$1$Shrek@news.chmurka.net> <tTbDN.43201$bIG8.15386@fx04.ams1>
    <urjspd$86u$2$Shrek@news.chmurka.net> <IwQDN.46387$bIG8.7325@fx04.ams1>
    <urp6ft$pa6$2$Shrek@news.chmurka.net> <VFaEN.225470$hq1.93212@fx13.ams1>

    > A z oznaczeń poziomych nie wynika wystarczająco, że to skrzyżowanie?

    Dobre pytanie. Na które poniekąd odpowiedział zarządca stawiając znak
    pionowy, ale tylko od strony z której to istotne dla pierwszeństwa.

    > To jest błąd co do stanu faktycznego, czyli coś niezalezne od Ciebie.

    Tym bardziej należy w takim przypadku umorzyć. NIe ma wątpliwości, że
    skrzyżowanie może być niewystarczająco postrzegane przez kierujących
    jako skrzyżowanie, takim przypadku minister właściwy wymaga postawieenia
    znaku pionowego, co potwierdza zarządca stawiając dodatkowy znak. Ale
    wbrew rozporzadzeniu tylko od jednej strony.

    > W kontekscie żulji chodzi o błąd wynikający z
    > uwarunkowań tkwiących w nich samych co do mozliwości rozpoznania czynu.

    No właśnie o tym mówię, że gloryfikowanie patologii jest złe. I
    następuje to obecnie na każdym kroku. I to może i na początku w dobrej
    wierze ale przeradza się to w patologie. To samo w szkołach. Na przykład
    gówniarz terroryzyje całą klasę i w nagrodę dostaje nauczyciela
    wspomagającego który za niego robi notatki... Jak ma się czuć normas,
    który nie dość że się od niego wymaga więcej to jeszcze dostaniew papę
    od takiego i nikt nic z tym nie robi?

    > Ty się lepiej wkurwiaj w okolicach drugiego ekstremum, gdzie np. napruty
    > sędzia za ucieczkę z miejsca wypadku dostaje jakiś smieszny wyrok.

    Też się wkurwiam - zresztą nawet w tym watku pisałem o dwóch stronach
    skali. Ta o której piszesz jest w miarę oczywista jeśli chodzi o wkurwianie.

    > Jako minimum powinni go wyp. permanentnie z zawodu po takim numerze.
    > Własnie dlatego, że to sędzia.

    No trudno żeby wypierdolili z zawodu sędziego, który nie jest z zawodu
    sędzią;)

    > Przypisanie czynu nie jest przypisaniem winy.

    Słusznie. No ale skoro ją skazano, to widocznie i winę przypisano,
    przynajmniej sąd uznał że przypisał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!