  • Data: 2024-03-03 01:27:31
    Temat: Re: Pytanie o wiek podczas przesłuchania komisji śledczej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dobre pytanie. Na które poniekąd odpowiedział zarządca stawiając znak
    > pionowy, ale tylko od strony z której to istotne dla pierwszeństwa.

    Może, ale nawet jeśli obowiązek był ustawienia tego znaku z każdej
    strony, to problem z oceną występował tylko z tamtej, gdzie ustawił?
    Albo inaczej, dlaczego uznałeś, że nie jest to skrzyżowanie?

    > Tym bardziej należy w takim przypadku umorzyć. NIe ma wątpliwości, że
    > skrzyżowanie może być niewystarczająco postrzegane przez kierujących
    > jako skrzyżowanie, takim przypadku minister właściwy wymaga postawieenia
    > znaku pionowego, co potwierdza zarządca stawiając dodatkowy znak. Ale
    > wbrew rozporzadzeniu tylko od jednej strony.

    Trochę bym się bał lecieć po podobnej argumentacji przy tak wyraźnym
    oznakowaniu poziomym. Jakby to nie było skrzyżowanie to te oznakowanie
    poziome tam pwinno się znaleźć? Jak to jest tu uregulowane?

    > No właśnie o tym mówię, że gloryfikowanie patologii jest złe. I
    > następuje to obecnie na każdym kroku. I to może i na początku w dobrej
    > wierze ale przeradza się to w patologie. To samo w szkołach. Na przykład
    > gówniarz terroryzyje całą klasę i w nagrodę dostaje nauczyciela
    > wspomagającego który za niego robi notatki... Jak ma się czuć normas,
    > który nie dość że się od niego wymaga więcej to jeszcze dostaniew papę
    > od takiego i nikt nic z tym nie robi?

    Problem MZ jest nie tyle z takim tolerowanie patologii co nie robieniem
    niczego w następnym kroku. Pewnie żadna resocjalizacja tu nie działa.

    > No trudno żeby wypierdolili z zawodu sędziego, który nie jest z zawodu
    > sędzią;)

    Jak nie jest? Zresztą zakaz może pewnie dotyczyć wszystkich stanowisk
    prawniczych.

    Ale nie przypisano w pełni.

    --
    Marcin