eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o czas rozpatrzenia reklamacji › Re: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!
    news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
    Date: Tue, 8 May 2007 16:34:05 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 23
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <t...@z...router>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    <1...@l...googlegroups.com>
    <l...@z...router> <f1pbb7$t59$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1178613566 31556 218.186.227.152 (8 May 2007 08:39:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 May 2007 08:39:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460316
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08.05.2007 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski wrote:
    >> Proponuję użyć googla, odszukać strony Federacji Konsumentów i tam
    >> poczytać. Jak będziesz po lekturze miał wątpliwości, to wal śmiało :)
    >> W skrócie z rzeczy istotnych:
    >> 1. sprzedawca ma 14 dni (roboczych + 1) na ustosunkowanie się do
    >> reklamacji (akceptuje lub nie). Jeśli przekroczy termin, to
    >> zaakceptował.
    > z tego co pamiętam to jest jakieś orzeczenie że gdy nie jest określone
    > wprost że to dni robocze to 14 dni oznacza dni kalendażowe...

    Bo to są dni kalendarzowe. Miałem chyba jakieś zaćmienie. Ten plus jeden
    wynika z KC i terminów liczenia kiedy się co zaczyna.

    >> 4. termin naprawy/wymiany nie jest zdefiniowany, ale przyjmuje się,
    >> że nie powinien przekroczyć 2-3 tygodni.
    > ale może trwać dowolnei długo, wtedy jedyną droga jest sugerowanie że taki
    > termin stwarza ndmierną uciążliwość dla klienta.

    No więc te 2-3 tygodnie to jest czas gdy można mówić o uciążliwości.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1