  • Data: 2003-02-08 19:15:36
    Temat: Re: Pytanie do Sandry
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widać, że jesteś strasznie nerwowa i niestety drażliwa na punkcie swojej
    postaci. Czasem warto się odprężyć i spojrzeć w lustro czy aby nie za bardzo
    jest się rozdrażnionym.
    Ja sobie żyje spokojnie w związku z żonką, ale w rodzince naszej to jakoś
    się tak poukładało, że role społeczne się odwróciły. Ja gospodarze sobie w
    domciu, a żonka chodzi do pracki. Dziecka patrzą na to i wiedzą już, że
    facet może robić dokładnie to co u kolegów robią mamusie i to nic
    strasznego. A jak zapewne wiesz wzorce wyniesione z domu w przyszłości
    często są naśladowane.
    Spokojnie drogie panie i panowie po co od razu wyciągać damsko męskie
    szowinizmy do podpierania swoich racji. Skupmy się na konkretnej sytuacji i
    nie generalizujmy

    O to mi chodzi

    Stan_Z