  • Data: 2003-02-08 13:21:58
    Temat: Odp: Pytanie do Sandry
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b22ohb$edu$...@n...supermedia.pl...
    > ciach
    >
    > na wszystkie odcienie zieleni niedobrze, że jesteś kobietą.
    >
    > ehhh dobrze, że to ja w domu opiekuje sie swoimi chłopcami, a żona
    pracuje.
    > O trzech sex szowinistów mniej w tym kraju wyrośnie.

    czego się mnie czepiasz ? o co chodzi? bo nie łapie :-) oświeć mnie
    jestem kobietką ale nie akceptuje złego podejscia do życia kobiet i w równi
    mężczyzn i nie ma tu znaku > lub <
    wiec nie rozumiem Ciebie ...a jeszcze nie przeskoczyłes życia wiec nie bądz
    taki pewny co do dzieci :-)
    moja babcia mówi :-) " Człowiek radzi Bóg prowadzi " :-) ale nie mysl ,ze
    co niedziela klecze krzyżem pod ołtarzem hehe
    pa nie sex szowinisto hehe

    Sandra