    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: Punkty Karne
    Date: 19 Oct 2005 11:06:41 GMT

    In article <s...@9...acn.waw.
    pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > Niestety, a właściwie to na szczęście, nie byłam obecna przy tych
    > wyczynach za 13 punktów.

    Uzupełniam: Za to byłam obecna przy prezentacji postawy pt: "Nie masz
    prawa krytykować, bo sam nie jesteś święty". Taką postawę uznaję za
    naganną, bo usiłuje odebrać nam prawo do krytykowania kogokolwiek za
    cokolwiek.

    > Milczące. Werbalne.

    No patrz, dopiero teraz zauważyłam, jak sobie sprytnie przyciąłeś:
    "Za to brak reakcji po swoich wypowiedziach mogą spokojnie odbebrać
    jako przyzwolenie i aprobatę."

    Renata