  • Data: 2013-08-12 21:48:11
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Edward Ilkus" <e...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:kubccm$ucb$1@mx1.internetia.pl...

    > Na ...uj mi ta brama ?! Policja wie, że korzysta z cudzej
    > nieruchomości i robi to bez zgody. MZ nie ma absolutnie żadnej
    > podstawy prawnej do takich działań.

    Jakiż problem postawić słupek z tabliczką informacyjną: "Teren
    prywatny", ewentualnie dodać: "Wjazd i parkowanie bez zgody właściciela
    zabronione"?
    Gdyby to na mnie trafiło to powiedział bym im grzecznie bez wdawania się
    w polemikę "To jest teren prywatny, proszę opuścić to miejsce", a gdyby
    się dochodzili to ch...m bym zajechał drogę na tym wjeździe tak, żeby
    nie mogli odjechać, wysiadłbym z samochodu, pozamykał i udał się pieszo
    do domu. Gdyby za mną przyleźli i zaczęli prosić, abym ich wypuścił to
    poinformowałbym, że nie mogę odjechać samochodem, gdyż właśnie
    rozpocząłem pić alkohol. Oczywiście na wszelki wypadek nie pijąc, aby mi
    nie zarzucili, że przyjechałem pijany.