  • Data: 2006-05-06 11:27:25
    Temat: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> "Biją u Was murzynów?"
    >
    > "Biją u Was konia?" :]
    >
    > Ot, dyskusja na poziomie Przemka... ;)

    widzisz napisalem czasami padajace na grupie haslo gdy sie ma do
    czyneinia conajmniej z dziwnym typem poniewaz powyzsza wypowiedz
    skojarzyla mi sie z jakims frustratem ktory dla sportu , dla zasady
    zabije drugiego czlowieka bo tak, bo nikt mu si enie bedzie paletal, mimo
    iz zycie zagrozone nie jest. Sorry, ale kojarzysz mi sie z tymi co
    murzynow bili, ponizali tylko dlatego ze byli murzynami. Ot dyskusja na
    moim poziomie.

    > "Nadaremnie szuka oparcia w prawie ten, kto je gwałci". Tego też nie wiesz?
    >
    > Skoro nie wiesz, co oznacza ta zasada ("chcącemu...") - to po co w ogóle
    > udzielasz się na grupie "z prawem w nazwie"? To przynajmniej ogranicz się do
    > pytań - a jak już zaczniesz chwytać "co i jak" - dopiero wtedy przejdź na
    > tryb oznajmujący.

    jak brakuje argumentow to zacyznamy atakowac.
    FAktem jest ze nie studiuje prawa, studiuje matematyke, ale prawa a
    dokladniej dziedziny prawa ktora ktora mnie interesuje ucze sie we
    wlasnym zakresie poniewaz :
    - na studiach mialbym to dopiero na 3 roku
    - na studia sie zreguly idzie po paipier a nie po wiedze, te sie zdobywa
    jezlei sie tego naprawde chce, jestem po 3 semetrach matematyki i g.
    wiem, nie wiem nawet jak wyliczyc logarytm bo po egzaminach wszytsko
    zapomnialem.

    jezlei masz cos merytorycznego do zarzucenia mi w sprawie obrony
    koniecznej to prosze konret a nie atak na poziomie Przemysława Edgara G.

    P.