  • Data: 2008-01-15 22:16:37
    Temat: Re: Publikowanie zdjęć na portalu nasza klasa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:fmja2e$9ic$2@inews.gazeta.pl...

    > Obawiam się że nie do końca.

    To znaczy zakładając, że nie zaloguje się ktoś na fikcyjnych danych. No ale
    w takim wypadku podejrzewam, że ściganie sprawcy będzie utrudnione i
    zostaje nam do dyspozycji link "zgłoś nadużycie", czy coś podobnego. Nie
    korzystałem i nie wiem, jak działa, ale co do zasady powinni do czasu
    wyjaśnienia sprawy fotkę przyblokować i poprosić wstawiającego o
    wyjaśnienie sprawy z żalącym się. Przynajmniej ja bym tak uczynił na ich
    miejscu.

    Poza tym na oko w sumie widać, czy dana fotka podlega pod ochronę
    wizerunku, czy nie. Jak to zdjęcie zbiorowe, to nie blokował bym. Przy
    jakimś portrecie raczej bym, blokował i żądał danych osobowych od
    wstawiającego.