  • Data: 2008-01-15 22:27:19
    Temat: Re: Publikowanie zdjęć na portalu nasza klasa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:64nv55-i9m.ln1@ziutka.router...

    > Nie ma być częścią całości a jej szczegółem. Jeśli grupa np. 6ciu osób
    > zajmuje cały kadr to wizerunek każdej z tych osób podlega MZ jak
    > najbardziej ochronie.

    Przy sześciu osobach bym się zastanawiał. Jest to ocenne, ale w każdym
    razie osoby na zdjęciu mogą mieć słuszne pretensje. Ja wstawiając fotki po
    przemyśleniu wstawiłem fotki grupowe całych klas uznając, że zgoda osób na
    nich przedstawionych nie jest wymagana. Z wieloma osobami po prostu nie mam
    kontaktu i nie mam jak zapytać. Fotki były robione moim aparatem
    (samowyzwalaczem) a z podstawówki akurat przez mojego ojca. Choć przed
    umieszczeniem fotek właśnie się nad tym zastanawiałem. Natomiast nie
    umieszczam fotek sytuacyjnych, na których jestem z kilkoma osobami w
    jakiejś tam sytuacji, o ile tego nie uzgodnię z tymi osobami.