  • Data: 2017-07-12 19:32:15
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > No to pozostaje jedyna rada: nie być skąpcem wyszukującym najtańszego
    > parkingu pod chmurką tylko dołożyć odrobinkę i uniknąć mycia ptasich
    > niespodzianek na ciut droższym parkingu...
    > ---
    > Mam zrezygnować z parkingu obok hotelu ?

    Coś niekumaty jesteś skoro innego hotelu z innym, lepszym parkingiem nie
    umiesz sobie znaleźć.

    > Czemu wyszukujesz najtańszego? Co Ty, z Krakowa jesteś, czy co? ;-)
    > ---
    > Z Krakowa są ... niekumaci

    My w Krakowie jesteśmy kumaci, mamy kulturalne hotele z parkingami
    podziemnymi i żadne ptaki nam tam na auta nie robią...

    Na przeciwko Filharmonii jest taki fajny hotel Radisson z parkingiem
    podziemnym - rzut beretem od Rynku jeszcze bliżej do Wawelu.

    Polecam gorąco - jak się kiedyś do Krakowa pykniesz.