    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Wed, 12 Jul 2017 17:00:51 +0200

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński"

    > nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy
    > właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie
    > narobiły na mój samochód :-)

    A co za problem? Wyskocz ze skargą do zarzadcy parkingu, a gościu
    wychodząc do ciebie z szerokim frontem zatrudni sokolnika i będziesz
    bulił stówę za dobę. Pasuje?
    ---
    1. Ja tylko podejrzewam, że za ten parking zapłaciłem, ale jeszcze tego nie
    wiem.
    2. Jak bym wiedział, że właściciel ma problem z ptakami na swoim parkingu to
    oczywiście nie zaparkowałbym tam.
    3. Podobnież, gdyby właściciel życzył sobie 100zł/dobę za parkowanie to po
    prostu bym tam nie zaparkował szczególnie, że pkt 1.

    ps. z muszkami i komarami, które zbierasz na szyby też masz taki
    dylemat?
    ---
    Kwestia skali. Nie chodzi przecież o to, że mi ptak narobił tylko, że cały
    samochód był tak udekorowany, że wymagał umycia.

    Kogo byś chciał obdarzyć swoim weltschmertzem?
    ---
    Czym ?

    Zarządcę drogi,
    że komarów nie pilnuje, nadleśnictwo?
    ---
    Wydaje się, że ... gdyby właściciel/zarządca drogi mógł zadbać o to, by
    muszek nie było a tego nie zrobił to słusznym byłoby roszczenie do niego o
    naprawę szkody powstałej przez to, że tego nie zrobił. Tylko uciążliwość
    ptaków jest mniejsza, ale jakaś jest i dokładnie tylko moim zdaniem powinno
    się należeć.

    Ludziom się pierdoli we łbach od tego pińcet+.
    ---
    Ja myślę, że ludzie nie szanują się a potem nie szanują innych.