  • Data: 2017-07-11 21:51:52
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    z <...@...pl> wrote:

    > Przyjemność staruszki ma wiele twarzy niekoniecznie karmienie chmary
    > gołębi z widokiem na fontannę i taplające się w niej dzieciaki.
    > Patrz Lublin Plac Litewski np. (tłumaczyć czy zajarzyłeś)

    Nie zajażyłem, ale nie musisz tłumaczyć jak nie chcesz...

    > jesteś jednak oderwany od polskich realiów. Nie pogadamy.

    No przecież dlatego grzecznie i cierpliwie pytam :-)

    > To nie muszą być detergenty (może być sól z kół) a jednak nie wolno.

    Spłukać Ci auto czystą wodą nikt Ci nie zabroni. O detergenty chodzi w
    zakazach.

    > tak samo jak karmić gołębi.
    > Ja przestrzegam

    Fajowo. Musisz być z siebie zasłużenie bardzo dumny ;-)

    > PS. Jak wiadomo lakiery coraz bardziej ekologiczne to i mniej trwałe. A
    > ptasie gówno nie przestrzega unijnych dyrektyw i jest nadal tak samo
    > toksyczne a może i bardziej niż kiedyś.

    To musisz jeździć z buteleczką ze spryskiwaczem i ściereczką i zmywaj jak
    tylko zauważysz nowe, póki nie wyschnie, wtedy trudniej zmyć.

    > PS.2 O sorry. Napisałem unijne. Możesz nie zrozumieć. Poczytaj dokształć
    > się. Przyjedź na wakacje...

    Jestem w PL conajmniej dwa razy w roku, czasem trzy-cztery. Nie martw się o
    mnie zbyt bardzo.