    From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Tue, 11 Jul 2017 21:25:05 +0200

    Pszemol w
    <news:ok2p8k$l3a$1@dont-email.me>:

    > Jestem za empatią dla starszych ludzi, którzy swoim dziwactwem nie robią
    > nikomu dużej krzywdy.

    Przepraszam Cię Przemolu za moje wcześniejsze posty. Nie wynikały one z
    braku empatii dla Twojego upośledzenia, dopiero tą wiadomością uświadomiłeś
    mi jak bardzo sie myliłem, i będąc w tym błędzie, usiłowałem dyskutować na
    zasadach partnerskich. Jeszcze raz Cię za podejrzenia o inteligencję
    przepraszam, nie robisz nikomu krzywdy i tego sie trzymaj.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'