  • Data: 2005-10-03 13:47:02
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: GT [Mon, 3 Oct 2005 14:38:32 +0200]:

    > Tak, powinno się moderować grupy, tak jak moderuje się portale.

    Niestety, ale mało tu miłośników cenzury. No, niestety dla ciebie,
    bo mi to tam akurat całkiem odpowiada :)

    > Jeśli np. wypowiedź obraża uczestnika dyskusji - nie powinna być
    > dopuszczana do publikacji, ewentualnie powinna być możliwość jej
    > skasowania.

    Jest. Taka możliwość jak najbardziej istnieje, w końcu to tylko
    posty. Tyle że jakoś nie sądzę, żeby ktoś się tobą na tyle miał
    przejąć, żeby kasować.

    Kira