  • Data: 2007-04-22 08:27:45
    Temat: Re: Psy...
    Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > i bardzo dobrze, bo bys sklamala, male dzieci nie maja w zwyczaju bac sie
    > niczego, a w kazdym razie nie boja sie zwierzat, z tego prostego powodu ze
    > nie maja powodow,

    No to moje ma. Niestety. Do niedawna dwulatek radością reagował na
    pojawienie się jakiegokolwiek psa. Kilka razy został oszczekany przez
    przechodzące bez smyczy psy. Teraz na widok psa chowa sie za mną. Mam
    nadzieję, że mu przejdzie, bo naprawdę chciałabym w przyszłości mieć psa
    w domu.

    > jesli sie boja, to tylko dlatego ze maja
    > "przewrazliwionych" rodzicow, ktorzy z panika reaguja na kazdego psa i im
    > zaszczepiaja ten lek,

    Nie jestem przewrażliwiona. Nie pozwalam dzieciom głaskać obcych psów
    tłumacząc im, ze nie wszystkie psy lubią bawić się z dziećmi, a tego
    nie znamy. O znęcaniu nad jakimkolwiek zwierzęciem nie ma mowy.

    > najgorsze jest to, ze najnajwiecej dopowiedzenia w kwesti psow, ich
    > agresywnosci i prowadzania na smyczy i w kagancu jednoczesnie maja ludzie,
    > ktorzy nigdy psa nie mieli, nie znaja ich,

    Kiedyś znajomy twierdził, że jak właściciel puścił psa swobodnie, to
    znaczy,że pies niebezpieczny nie jest. Zmienił zdanie, jak mu dobermany
    bez kagańców pogryzły psa (był w kagańcu)

    > albo niech na psa nie zwraca uwagi, pies wtedy na
    > niego uwagi rowniez nie zwroci i wszyscy beda zadowoleni

    Naiwny. Jak dla mnie EOT.

    Marzena