    From: reporterka <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    <ctb8mr$rqe$1@news.mm.pl> <bO9Kd.8$_X.0@trndny06>
    <ctba6a$1khn$1@news.mm.pl> <d0aKd.9$_X.5@trndny06>
    <ctbacf$8rq$1@inews.gazeta.pl> <Y6aKd.25$B31.7@trndny04>
    <ctbbar$dg0$1@inews.gazeta.pl> <qnaKd.8$vY.7@trndny05>
    <ctbc30$i2a$1@inews.gazeta.pl> <hAaKd.11$_X.4@trndny06>
    <ctbdbc$omk$1@inews.gazeta.pl> <RUaKd.16$2R1.0@trndny08>
    <ctbeg3$oqq$1@news.onet.pl> <l...@r...com>
    <ctm60e$3kd$1@news.onet.pl> <i8DLd.1337$ya6.432@trndny01>
    <cto203$per$1@news.onet.pl> <C7gMd.3614$s16.2033@trndny02>
    <cts5v6$ks7$1@news.onet.pl> <CirMd.5278$ya6.3282@trndny01>
    <cttjea$pgb$1@inews.gazeta.pl> <I7YMd.10529$g16.3988@trndny08>
    <cu28rf$25a$1@inews.gazeta.pl> <GzeNd.7243$ya6.4193@trndny01>
    <cu4sno$57q$2@inews.gazeta.pl> <XopNd.8121$ya6.8074@trndny01>
    <o...@k...it-net.pl> <MtsNd.18110$W16.14149@trndny07>
    <o...@k...it-net.pl> <T1uNd.18323$W16.14782@trndny07>
    <cuisr4$8hh$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Fri, 18 Feb 2005 03:42:43 GMT

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Konkretnie co wychodzi?

    W pismach procesowych. Zaprenumeruj jakis porzadny serwis, i zaprzestaj
    czytania GWna.

    > I co zrobić? Czy jeżeli połknę cztery paczki Witaminy C i się struję to
    > mogę pozwac Polfę? A jak ktoś zeżre 5 kilo czekoladek na raz i rozboli
    > go brzuch to powinien pozwać Wedla za to, że na opakowaniu nie ma napisu
    > że "nadużycie może spowodowac ból brzucha"?

    Pamietaj, ze pracownicy MD maja nakaz proponowania dzieciom super size.
    Nakaz jest w wyniku raportu psychologow dzieciecych. MD ignoruje znany
    sobie fakt ze dzieci wchodzace do MD sa juz przecukrowane, otyle, itp. a
    mimo to wpycha im super size.

    Jak by nie patrzec, winy na dzieci zwalic sie nie da.

    pesticides.cfm

    > Produkuje pestyczydy, owszem.

    ROTFL. Za te "owszem".

    Pewnie tez nie wiesz Bayer sponsorowal dr Mengele?
    http://www.candles-museum.com/bayer_acknowledgement.
    htm
    I ze targowal sie z SS w cenie o wiezniarki do eksperymentow?
    Ktora szkole konczyles?

    > Ale jest przede wszystkim producentem
    > farmaceutyków, więc odmawioanie mu prawa sponsorowania Codex
    > Alimentarius jest bezpodstawne.

    Czyli jednak nic nie wiesz nt dzialania przemyslu Public Relations.
    Poklikaj w sieci kluczami Bayer i Codex Alimentarius. Przypadkiem
    wykryjesz ktora firma placila lapowki Kohlowi.

    > Nie umiem czytać między wierszami. Proszę o cytat, który zawiera
    > informacje o dyrektywie europejskiej nakazującej zmniejszenie ilości
    > stosowanych barwników.

    Otworz dokumenty w PFD, wydrukuj, i popros osobe znajaca jezyk angielski
    o wskazanie palcem gdzie sa zrodla dokumentow UE.

    Pozniej wroc do dyskusji.

    > Mam CAE Grade A i TOLES.

    Twoj egzaminator pewnie byl na Twoim poziomie.

    > I ponownie pod podanym linkiem nie znalazłem podanej przez ciebie
    > informacji. Ponownie proszę o konkretny cytat.

    Zaplac mi za prace.

    > A nie bierzesz pod uwagę, że mogą nie być barwione? Łososie atlantyckie
    > są naturalnie pomarańczowe. To hodowlane trzeba sztucznie barwić.

    Tylko gdzie sa te ryby z Atlantyku? W Tesco?

    > Jaki Aspartam? Rozmawiamy o barwieniu rzekomo szkodliwym
    > Canthaxanthinem, czyli karotenem.
    > Zawartym w marchewkach. Nie widzę różnicy pomiędzy karmieniem kur
    > marchewką i karmieniem łososi karotenem.

    Bo za duzo czytasz GWno. Patrz zrodla podane w dokumentach na procesach
    barwnikow rybnych powyzej.

    > Jeżeli usunę z soku 100 ml wody i następnie dodam 100 ml wody to co w
    > takim razie otrzymam?

    Otrzymasz napoj o smaku soku a nie sok.

    >I czym się to będzie różniło (smakowo itp) od soku?

    Manipulacja. W dodatku MD dokonuje o wiele wiecej sztuczek po drodze!!!
    Pytniae kontrolne jaka temperatura dezaktywujemy enzymy i co na ten
    temat ma w swoich archiwach MD?

    > Przedmiotem obrotu giełdowego jest sok mrożony i skoncentrowany.
    > Rozumiem, że ty masz dokładniejsze informacje i potrafisz wskazać
    > producentów, którzy transportują sok w inny sposób.

    Jest to wiedza powszechine dostpna. Kwestia jest ktore oszustwo
    konkretnie stosuje MD? I to powinno byc pierwszym zadaniem powoda.
    Demand for Discovery #1.

    > Może je zacytujesz?

    W wolnej chwili zrobie to z ochota.

    > Nie każdy ma na półce dzieła tak mało znanych
    > autorów.

    ... i to mnie fascynuje.

    Jak to mozliwe ze na polskich uczelniach nie ma ZADNYCH PRAC takich
    podstawowych autorow zrodlowych? Takiego Lea ma jedynie KUL, w dodatku
    zakwalifikowanego jako "krytyk kosciola", a nie jako "czolowy historyk
    zrodlowy".

    > Studiowałem historię prawa ale ich dzieła nie są mi znane.

    W przypadku Pirenne studiowales historie prawa na zlej uczelni. Jest to
    jeden z wiekszych historykow millennium. W przypadku Cipolla pewnie
    studiowales dawno, dawno temu. Mimo to, trudno mi sobie wyobrazic ze nie
    natknales sie na zadna prace ze sterty kilkudziesieciu. Powtarzam:
    opartych na zrodlach, z podaniem konkretow.

    > A tak ogólnie to odsyłanie rozmówcy do źródeł zamiast udzielania
    > konkretnej odpowiedzi to oznaka arogancji dyskutanta.

    Chyba ze obie strony mowia zgodnie o konkretach, a pozniej jedna dodaje
    ze nie miala w reku klasyki...

    > Albo tego, że zam
    > nie wie i usiłuje udawać mądrzejszego niż jest

    Pirenne i Cipolla to klasyka historii dostepna na kazdej podrzednej
    uczelni. Ostatecznie, za pare dolarow za ksiazke wysylkowo jest
    dostarczona do domu pod kazdym zakatkiem swiata:

    http://dogbert.abebooks.com/servlet/SearchResults?im
    agefield.x=0&an=henri+pirenne&imagefield.y=0

    http://dogbert.abebooks.com/servlet/SearchResults?im
    agefield.x=0&an=carlo+cipolla&imagefield.y=0

    Trzeba byc odpornym na wiedze, zeby nie miec dostepu do takich autorow.

    > MSDS to Material Safety Data Sheets Po polsku Karty Charakterystyki
    > Substancji Chemicznych. Wszystkich.
    > A poza tym istnieje jeszcze coś takiego jak dawka substancji. Pewne
    > substancje poniżej pewnej dawki nie mają żadnego działania. To, że 1
    > gram substancjui jest trucizną, nie oznacza, że trucizną jest też 1
    > miligram. Podobnie to, ze 85% kras fosforowy jest żrący nie oznacza, że
    > 0,2% kwas fosforowy, znany jako CocaCola także jest żrący.

    MSDS cytuje nakazem prawnym WSZYSTKIE STWIERDZONE znane szkodliwosci. Dr
    Pietruszka stwierdzil smierc szczurow przy dawce 1ppb, a dr Rumsfeld
    przy dawce 13ppb. Obie POTENCJALNE szkody u SZCZUROW sa ujawnione w MSDS
    przeznaczonym dla LUDZI.

    McDonald's MSDS posiada, wiec wie o potencjalnych szkodliwosciach
    dodatkow chemicznych.

    > I jeszcze jedno. To, że substancja podawana jest stale w małych dawkach
    > nie oznacza, że dawki te się kumulują. Przyjęcie 100 razy po 1 gramie
    > jakiejś substancji nie będzie miało takiego samego efektu jak przyjęcie
    > jednorazowo 100 gram. Polecam zapoznanie się z pierwszym lepszym
    > podręcznikiem toksykologii.

    Oczywiscie!

    Tylko ze RYZYKA nie trzeba udowadniac! To MD MUSI udowadniac
    BEZPIECZENSTWO swojego produktu!