  • Data: 2005-02-06 14:47:57
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ogladam tego kanalu bo jest plytki. Wole raporty w takim New England
    > Journal of Medicine.

    sorry ale sama jestes plytka w takim razie.

    > Pare sekund. Coca Cola mozesz tez czyscic patyne na monetach.

    bzdura kompletna, w pare seksund to Ty sobie mozesz k. zwalic a nie rdze
    cocacola zetrzec.
    To byla pewnie taka rdza jak na reklamach,....
    eksperyment w doscovery trwal zdaje sie dobe, moczyli zardzewiale metale w
    cocoli (nie mysli cocaola a wrzucili calosc)
    i dla porownania w w odzie, nie bylo zadnej roznicy.

    > Wymordowac nie chca, ale jednak zabijaja swoich nalepszych klientow.

    kogog konkretnie zabili???
    az mi sie chce przeslac ten post do polskich md bo dzialasz na szkode
    firmy,
    wygadujesz niczym poparte bzdury, a w polsce to nie oni beda musieli
    wykazac ze nie sa jeleniem
    a Ty.

    tak na marginesie , kim jest najlepszy klient, moze ty?

    > Serce osoby otylej pompuje dwa razy wiecej niz powinno. Ty ekspresowa
    > linia do zawalu.

    wrocmy do przykladu z bochenkami chleba, zadnej chemii, osoba otyla
    wpieprza
    po4 bochenki dzinnie, za rok jest tliusta jak swinia, jej serce pompuje
    dwa razy wiecej niz powinno, ktos jest winny???????????
    Inie pierd. mi zaraz o chemii tylko na to konkretne pytanie odpowiedz,
    Odrazu uprzedzam, tak producentowiuzalezy by jak najwiecej osob jadlo jego
    cleb i jak najwiecej kupowalo ten chleb.

    > A co do konspiracji, to poczekajmy na wlasne dokumenty MD. Byc moze nie
    > jest przepadkiem ze polska pras anie pisze co jest w "zywnosci" MD.

    zadzwon do radia maryja , moze znajdziesz kolezanki do swojej kampani

    > Philip Morris zostal przylapany na lapowkach dzienniakrzom. Philip
    > Morris uzywa tego samego agenta Public Relations co MD.

    jak trafia na kretynow, pzrzez ktorych pozniej kolejni kretyni za nim laza
    to nic dziwnego.

    sprecyzuj,

    P.