  • Data: 2005-01-29 12:20:18
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek Rokicki ... " <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już napisałem masz za niski IQ. A widzę, że tłumoku piszesz bo inni cię
    > gnido cytują w swoich postach.

    nie cytuja postow ktore sa odpowiedzi na twoje wywody.

    Wiedziałem, że na to nie wpadniesz ale nie
    > musiałes zmieniać nicka aby się ze swoją głupizną chwalić.

    jakby wielmozny Pan supewr inteligentny Leszek nie zauwazyl
    to pisze z innego konta, gazeta.pl odrzuca posty gdy watek sie ciagnie.
    (3 lines to loong wypisuje przy kazdym anstepny mposcie)

    po za tym gratuluje bystrosci, mam tu na mysli sposob zbanowania,
    nawet tego pozadnie zrobic nie potrafisz.

    > Uszanuj to, że inni nie chca cię przygłupie czytać i wróć do poprzedniego
    > nicka.

    dla pocieszenia Ci powiem ze juz sa chetni na twoj adres.

    P.