  • Data: 2005-01-31 22:45:34
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian wrote:
    > troche o tym mowili w tym
    > filmie - supersize me - ze np na jakims zadupiu dzieci nie maja sie gdzie
    > bawic a jedyny plac zabaw w okolicy jest w donaldzie... albo np. ze reklamy
    > sa adresowane do dzieci... ze ronald mcdonald to tez czesc tej taktyki...

    Chodziło też o to, że reklamy akurat MD są wyraźnie kierowane do dzieci
    i w efekcie to właśnie MD (na tle innych fast foodów) ma najwięcej
    wiernych dziecięcych i młodzieżowych klientów.

    A co do Ronalda MD. Najśmieszniejsza, ale też i najtragiczniejsza była
    scena z pokazywaniem dzieciom obrazków.
    1) Kto to jest?
    Dziecko 1 -nie wiem,
    Dziecko 2 -nie wiem,
    Dziecko 3 -George Waschington
    2)A to kto?
    Dziecko 1 - -nie wiem
    Dziecko 2 -nie wiem,
    Dziecko 3 -hmm... George W. Bush?
    Prowadzący - no nie, ale blisko i pokazuje... jeden z najbardziej
    znanych obrazów przedstawiających... Jezusa Chrystusa.
    /Po raz pierwszy od lat naprawdę mnie zatkało/
    3) A to kto jest?
    Tu dzieci od razu stały się znacznie radośniejsze:
    - o to Ronald MD!
    - on pomaga przy kasach!
    i wyglądało na to, że na temat 3 obrazka dzieci mogłyby opowiadać na
    okrągło.
    Pozdrawiam,

    --
    MArta