  • Data: 2005-01-27 19:18:32
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: talia <i...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lozen wrote:

    > Nie, no pewnie, smiej sie. Troche inaczej dziala ten kraj, z ktorego
    > McDonald's sie wywodzi i troche inaczej ten, z ktorego piszesz. Uwazasz,
    > ze jezeli mozna bylo wziac do sadu Philip-Morris, to McD's, ktory swoja
    > pod wzgledem swojej 'potegi' daleki jest od powyzszego, moze ukryc rozne
    > fakty? To dla Ciebie ROTFL.

    ROFTL z sugestii ze McDonald ujawnilby wlasne oszustwa bez nakazu sadowego.

    > A rodzice to matoly nie majace wlasnego zdania i dodatkowo obawiajace
    > sie przeciwko wszelkim sprzeciwom wobec wlasnych dzieci? Zdaje sie, ze
    > nie doceniasz rodzicow.

    Czesc to matoly, czesc to nie matoly, a jeszcze inna czesc nawet nie wie
    ze dziecko je smieci w szkole. Ciekawe co wie na ten temat sam McDonald.
    Czekam na ujawnienie poufnych raportow psychologow dzieciecych.

    > Musisz sie zdecydowac wobec kogo masz skierowac swoje frustracje.

    Ja frustracji nie mam. Uwazam tylko ze jezeli ktos prowadzi biznes to
    jest odpowidzialny za wyrzadzane szkody. Dotyczy to zarowno pana Henia
    (hydraulika), jak i producenta hamburgerow. Zwlaszcza kiedy wydaje dwa
    miliardy dolarow rocznie na reklame dzieciom (w tym badania
    psychologiczne).