  • Data: 2005-01-27 19:49:29
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: talia <i...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lozen wrote:

    > A jezeli o tym braku bezpieczenstwa producent nie wiedzial? Ostatecznie
    > tez nie od razu znane sa usterki.

    MINIMUM bezpieczenstwa jest ustalane przewaga korzysci nad uwentualnymi
    stratami dla uzytkownika. Nie jest produktem niebezpiecznym auto z
    niewygodnym umieszczeniem klawisza swiatel ostrzegawczych. Natomiast
    takim produktem jest auto kiedy klawisz jest umieszczony w sposob
    uniemoziwiajacy uruchomienie swiatel na czas.

    Strata (rak pluc) z uzywania Marlboro jest wieksza od korzysci
    (przyjemnosci). Producent jest odpowiedzialny jezeli wady nie usunal.

    Zaden klient McDonalda nie ma w domu laboratorium zeby dowiedziec sie
    skladu chemicznego dodatkow do frytek. Natomiast McDonald wie co dodaje
    i do tego nie ujawnia.

    > Sa salaty z dietetycznymi sosami. Wcale nie trzeba hamburgerem sie
    > zapychac.

    Sklad chemiczny prosze. I prosze podac date pierwszego raportu kiedy
    McDonald dowiedzial sie o masowej otylosci swoich klientow.

    > To sprzedawcy samochodow ostrzegaja o mozliwosci wypadkow? Nie
    > wiedzialam...

    I to w podskokach. Kiedy dowiedza sie ze dana seria powoduje rutynowo
    wypadki, to same wycofuja, nie czekajac na nakaz rzadowy.
    http://www-odi.nhtsa.dot.gov/cars/problems/recalls/

    W USA Ford odnajdzie Cie nawet jezeli kupilas auto z drugiej reki i
    przysle ci kartke pocztowa z zawiadomieniem zebys zglosila sie po
    bezplatna naprawe bo to i to powoduje taki to i takie niebzpieczenstwo.