  • Data: 2015-01-26 08:54:35
    Temat: Re: Przywileje górnicze a równość wobec stanowionego prawa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    więcej niż w PRL? To oczywiste że tak, ludzie w USA zarabiali więcej niż w ludzie w
    PRL i więcej niż w Niemczech, Francji czy Itali.

    rodziców czy mieli ciągłe problemy finansowe, brak pracy lub pieniędzy, czy byli
    bezrobotni, czy korzystali z pomocy MOPS, czy zdychali pod płotem bo nie stać ich
    było na lekarza lub szpital?

    > No wspaniały argument do dyskusji. Jeszcze przydałoby sie pare dowodów na to że
    ludzie w PRL byli niewolnikami. Nie wytartych sloganów lecz dowodów jakich używa sie
    w sądzie.
    > Proponuję zacząć od definicji niewolnika.

    Mam prośbę - buduj sobie swój system jak chcesz, ale mnie do niego nie
    zmuszaj, tak jak robili to twoi towarzysze lata temu. Tylko o to proszę.
    Nie uszczęśliwiaj mnie.

    --
    Liwiusz