eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyszła mi reklama z banku.Re: Przyszła mi reklama z banku.
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Przyszła mi reklama z banku.
    References: <jo179u$37g$1@news.dialog.net.pl> <jo19ul$aoe$81@usenet.news.interia.pl>
    <jo1aei$24v$2@inews.gazeta.pl> <jo1agu$aoe$82@usenet.news.interia.pl>
    <jo2neg$hlr$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo3451$clo$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jo41be$jt0$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sat, 5 May 2012 23:51:33 +0200
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 109.173.136.188
    X-Trace: news.home.net.pl 1336254693 109.173.136.188 (5 May 2012 23:51:33 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 52
    X-Authenticated-User: proteus.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:703168
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-05-05, ikarek <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie do końca (z tym brakiem potrzeby), bo to jednak mój operator
    > telef. wysyła mi o 7 rano SMS z cyklu "zmień abonament na droższy,
    > a dostaniesz nagą kobietę gratis". Nie kto inny, tylko on. Fakt, że ktoś
    > inny może losowo zrobić to samo, nie ma nic do rzeczy.

    A jak wyśle o 15 to jest ok? Reklama sama w sobie nie jest negatywna,
    a Twoja manipulacja (sugerowanie że wysyłane są wyłącznie o dziwnych
    godzinach) nie służy merytorycznej dyskusji.

    > Z faktu, iż zastrzeżenie przetwarzania danych os. nie chroni nas
    > przed *wszystkimi* możliwymi atakami spamem reklamowym
    > nie wynika bynajmniej, abyśmy mieli rezygnować nawet i z tej lichej
    > ochrony, jaką mamy.

    Od ochrony to są środki techniczne (wyciszenie SMSów, blokada,
    czy filtrowanie SMSów z konkretnej puli numerów, filtry antyspamowe,
    nieprzyjmowanie połączeń z numerów zastrzeżonych itd.). A nie chowanie
    się pod pseudo kieckę państwa.

    > Sam gorąco i z pasją nienawidzę reklam. Jest to najbardziej widoczny,
    > wciskający się wszędzie przejaw skomercjalizowanej filizofii życia,
    > zgodnie z którą trzeba stale gonić za pieniędzmi i natychmiast wydawać

    Ja na taki tekst odpowiadam: "życie". Ja np. nieszczególnie lubię być
    niewidomym, ale jestem i nic na to nie poradzę. A co do meritum nie mamy
    wyboru "reklamy" vs "brak reklam", więc to zdanie jest kompletnie
    bez sensu.

    > je na jakiś szajs, który się zaraz rozleci albo przestanie być "trendi".
    > Nie będę ciągnął tego wątku, jak ktoś mnie nie zrozumiał, to trudno :)

    A jak zareklamują Ci nie-szajs to jest ok? Znowu manipulacja "jak wyżej".

    > Dlatego kibicuję osobom, starającym się ukarać te firmy, którym nie
    > wystarcza 150 legalnych możliwości wciskania swojego chłamu
    > i jeszcze muszą koniecznie sięgać po nieliczne metody, które zostały
    > zabronione.

    Ech. A uciążliwego komara to trzeba pierdyknąć z atomówki
    i poprawić mutacją eboli. Na wszelki wypadek. Żeby nie wstał.

    Zią, jak Cię firma wnerwi to po prostu nie kupuj. I możesz im
    nawet wysłać list "dlaczego". A aparat prawny niech się zajmie
    czymś powazniejszym niż czyjeś problemy emocjonalne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1