    From: "syn Bogarta" <syn[do wyciecia]bogarta@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przymuszenie do korzystania z opertatora telefoni...
    Date: Sun, 27 Jan 2008 00:26:17 +0100

    "Andrzej Lawa" wrote:

    > Zdefiniuj "sporą".

    ok. 400-500 zł. Wcześniej Dialog powyliczał mi jakieś abstrakcyjne opłaty
    do comiesięcznych rachunków. Stąd ta nadpłata.

    > Zdefiniuj "dłuższy czas".

    Umowę rozwiązałem na w 2004. Pismo z kancelarii komornika otrzymałem w 2007.
    Wcześniej, jak pisałem żadnych ponagleń, upomnień itp. Ponieważ mnie nie
    cisnęło z kasą i czekałem na ich ruch, to nie ruszałem tematu, tym bardziej,
    że miałem w rodzinie poważne kłopoty ( ciężki wypadek).

    Czy nie powinienem otrzymać jakiegoś oficjalnego pisma z monitem o zwrot
    urządzenia?

    > A jesteś pewien, że to komornik, a nie jakieś windykatorki? Jak
    > windykatorki podały się za komornika - to jazda donos zrobić! Toż to
    > przestępstwo...

    Tak. Na 100% Kancelaria komornicza.

    > Hmmm... Dialog i ci sprzedający mieszkanie działając wspólnie i w
    > porozumieniu wykorzystali Twoją niewiedzę do uzyskania korzyści
    > majątkowej.... Oszustwo? ;)

    Jakieś konkretne paragrafy nasuwuwają się Panu? Żeby pisemko poważniej
    wyglądało ;)

    Dziękuję za zainteresowanie i poradę!

    syn B.