  • Data: 2008-01-27 10:12:36
    Temat: Re: Przymuszenie do korzystania z opertatora telefoni...
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    syn Bogarta <syn[do wyciecia]bogarta@wp.pl> wrote:

    > Mimo, ?e ten operator nie mia? najlepszej oferty musia?em skorzysta? z jego
    > us?ug. By?em bardzo niezadowolony i po nieca?ych 3 latach zrezygnowa?em. I
    > tu zacz??y si? schody. Podpisuj?c umowe z Dialogiem zap?aci?em kaucj?
    > zwrotn? w wys. 1000 z? za centralk? ISDN. Kiedy rozwi?zywa?em umow? mia?e
    > spor? nadp?at? z tytu?u bie??cych rachunków. Dialog zwleka? ze zwrotem tych
    > pieni?dzy, wi?c o?wiadczy?em (ustnie, w biurze), ?e dopóki nie zrwóc? mi
    > nadp?aty ja nie zwróc? im centralki. W mi?dzy czasie, pod moj? nieobecno??

    Zobacz co masz w umowie, ktora podpisales z Dialogiem. Moze byc tak,
    ze zobowiazales sie do zwrotu centralki w ciagu X dni od daty rozwiazania
    umowy a za kazdy dzien zwloki moga Ci naliczyc 'oplate dodatkowa'
    XX zlotych (tak ma wiekszosc operatorow gdy wypozycza modemy/konwertery,
    nie wiem jak z centralkami.

    a.