  • Data: 2008-01-26 21:15:32
    Temat: Re: Przymuszenie do korzystania z opertatora telefoni...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    syn Bogarta pisze:

    > "Właściciele zobowiązuje się do indywidualnego zawarcia umowy z Zakładem
    > energetycznym ORAZ W PRZYPADKU ZAMIARU POSIADANIA PRZYŁĄCZA ABONAMENTU
    > TELEFONICZNEGO Z TELEFONIĄ DIALOG S.A."

    Klauzula niedozwolona.

    [ciach]

    > Mimo, że ten operator nie miał najlepszej oferty musiałem skorzystać z jego
    > usług. Byłem bardzo niezadowolony i po niecałych 3 latach zrezygnowałem. I

    Nie musiałeś. Klauzule niedozwolone są nieważne.

    > tu zaczęły się schody. Podpisując umowe z Dialogiem zapłaciłem kaucję
    > zwrotną w wys. 1000 zł za centralkę ISDN. Kiedy rozwiązywałem umowę miałe
    > sporą nadpłatę z tytułu bieżących rachunków. Dialog zwlekał ze zwrotem tych

    Zdefiniuj "sporą".

    > pieniędzy, więc oświadczyłem (ustnie, w biurze), że dopóki nie zrwócą mi
    > nadpłaty ja nie zwrócę im centralki. W między czasie, pod moją nieobecność
    > przyszedł monter Dialogu po ową centralkę. Wspólkokator odmówił, ponieważ
    > nie był upoważniony do wydania. Nic nie podpisywał. Po dłuższym czasie
    > otrzymałem wezwanie z kancelarii komornika do zapłaty za niezwróconą

    Zdefiniuj "dłuższy czas".

    > centralkę +koszty komornicze! (tą za którą zapłaciłem kaucję). Nadmienię, że
    > wcześniej nie dostałem żadnego pisma upominawczego o zwrot tego urządzenia,
    > chociażby pod rygorem przepadku kaucji zwrotnej.

    A jesteś pewien, że to komornik, a nie jakieś windykatorki? Jak
    windykatorki podały się za komornika - to jazda donos zrobić! Toż to
    przestępstwo...

    > Chciałbym ruszyć poważniej tę sprawę i mam pytania:
    >
    > Czy taki zapis w Protokole przekazania mieszkania był zgodny z prawem?
    > Czy w jakiś sposób mogę wykorzystać ten wg mnie nieprawny zapis przy ew.
    > próbie rozwiązania tej sprawy z Dialogiem? (przypominam, że sprawa już
    > poszła do kancelarii komornika...)

    Hmmm... Dialog i ci sprzedający mieszkanie działając wspólnie i w
    porozumieniu wykorzystali Twoją niewiedzę do uzyskania korzyści
    majątkowej.... Oszustwo? ;)