  • Data: 2007-01-31 13:35:36
    Temat: Re: Przyłączenie do sieci energetycznej.
    Od: voytek <v...@n...poczcie.onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 13:45:10 +0100, Artur napisał(a):

    > Reasumując - taki zapis rodzi uzasadnione obawy u voytka - jeżeli ZE będzie
    > twierdził że umowa to "sztampa" i nie wykreślą, nie uściślą "co autor ma na
    > myśli" - udaj się z tą umową do właściwego u siebie Urzędu Regulacji
    > Energetyki.
    > Ponadto, ZE nie może odmówić Ci dostawy energii i zawarcia umowy o sprzedaż
    > energii dla potrzeb gospodarstwa domowego - to jest usługa powszechna. Tzn.
    > precyzując - może odmówić jeżeli nie spełniasz WTP, wcześniej np.
    > popełniano NPE, instalacja nie nadaje się do załączenia pod napięcie itp.

    Według dołączonej mapki, linia energetyczna ma być poprowadzona wzdłuż
    płotu, a sama skrzynka "w płocie". Zapis w tej formie jest dla mnie nie do
    zaakceptowania. Nie mam nic przeciwko temu aby wykonując podłączenie do
    mojej działki weszli na nią, czy co tam musieliby wykonać, w tą stronę też
    postaram się uściślić ten zapis. Ale zgody z góry na jakiekolwiek prace na
    moim terenie z tego co piszesz nie muszę się wyrażać. W piśmie przewodnim
    Energa sama zastosowała zapis, że w załącznik stanowi "projekt umowy", więc
    będę walczył o zmianę tego paragrafu.
    Pozdrawiam.

    --
    Wojtek,