  • Data: 2010-05-14 09:19:40
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/418389,bez_p
    aragonu_nie_przywieziesz_pamiatek_z_grecji.html
    > Jak widać socjalizm bankrutuje w bardzo humorystyczny sposób :)

    Za długo mu się z tym schodzi. Trzymam kciuki i doczekać się nie mogę.
    Problem w tym, że to dopiero pierwsze drgawki. Do ostetcznego zgonu
    zejdzie się jeszcze troszkę lat propagandy, uatrakcyjnionych
    spektakularnym trwonieniem kasy, którą spłacać będą jeszcze nasze dzieci.

    Jeśli chodzi o humor sytuacji to najbardziej przypadła mi do gustu
    demostracja z NY z czasu wprowadzania planu Paulsona (uczył się facet od
    architektów II PRL jak drenować skarb publiczny, nie ma co!).
    Przeciwnicy płacenia za, jakby nie było prywatne, błędy bankowców nieśli
    piękny transparent nawiązujący do Wielkiego Kryzysu. Transparent
    głosił: Jump, fuckers! :)

    mi