  • Data: 2010-05-14 11:07:27
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Dlatego, że to nie Ty decydujesz o tym, czy biznes ma być prowadzony,
    > tylko sprzedawca i jego klienci.

    > Nie widzisz różnicy pomiędzy prowizją za zapłatę kartą a innymi
    > kosztami? Czy "koszt wysyłki" przy sprzedaży na allegro też chcesz
    > obligatoryjnie wliczać w cenę towaru, a jeśli nie, to dlaczego?

    nie, ale jest zawsze wyraznie napisane jaki jest koszt i jest łatwo
    obliczalne, że zamawiając to i to zaplace tyle. Inna jest sprawa, jeśli
    nie wiem ile zapłacę i przy kasie mam niespodziankę.

    > Jaki jest choć jeden racjonalny powód, aby klienci płacący gotówką
    > mieli pokrywać koszty tych, którzy kupują na kredyt?

    A skąd wiesz, że kupuje ktoś akurat na kredyt? Sposobów rozliczeń z kart
    masz kilka - np w jednym przypadku pieniądze są pobierane z konta, w
    innym wypadku jest to kredyt, a są tez karty przedpłacane.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl