  • Data: 2010-05-14 09:25:23
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 10:13, Liwiusz pisze:
    > Nie, piszę tylko, że płacąc lekarzowi otrzymam lepsze leczenie, niż
    > płacąc NFZ i żebrząc potem o wizytę.

    Oczywiście, właśnie dlatego, że nie wszyscy są piękni młodzi i bogaci,
    co zauważyłeś.

    > Ale dlaczego ma nie korzystać? Jeśli klient chce zapłacić kartą, i
    > chce ponieść tego koszt, to w imię czego mamy zabraniać zawarcia takiej
    > umowy?

    A chce ponieść dodatkowy koszt? Bo jakoś wątek zaczął się od tego, że
    ten koszt został bez zgody kupującego doliczony.

    > Już na ten temat flejmy były :)

    Może były. Ale to mi nie przeszkadza. Babka mówi mi w mięsnym 12zł. Ja
    patrzę, na ścianie wisi ,,płatność kartą od 15zł'', więc mam jasne. A
    nie że podaję kartę, a ona mi dolicza do rachunku coś, o czym pewnie
    nawet nie wiem.

    > Może, jeśli strony się tak umówiły.

    Ale się nie umówiły.

    > Nieraz w restauracjach jest ekstra
    > dopłata za obsługę więcej niż X osób itp.

    Nie rozumiem. Doliczają ci opłaty za to, że w lokalu znajduje się więcej
    niż X osób i przekroczyłeś ,,ładowność''? No ale to chyba już przy
    wejściu mówią ,,mamy komplet i możesz zająć stolik VIP ale tam drożej''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek