  • Data: 2010-05-14 10:53:54
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 11:28, Liwiusz pisze:
    > Na taką sytuację zgody nie ma. Ale mogę się zgodzić na: ceny przy
    > zakupie gotówką, do kart dolicz X%.

    No ale kiedy się o tym dowie? Jechał kupę kmów po towar, w ofercie o tym
    słowa nie było jak rozumiem. Skoro zwyczajowo karta nie jest obciążona
    prowizjami, to skąd ma wiedzieć? Ten sam problem co z Pocztą Polską,
    która przyjmuje płatności kartami, ale działa jak bankomat. Sam się
    naciąłem na to i zapłaciłem kupę kasy prowizji.

    > Doliczają coś, jeśli przy stoliku jest więcej niż np. 10 osób.

    No jeżeli wymagasz stolika specjalnego, to rozumiem. Ale jeżeli stolik
    mieści 15 osób z definicji, to nie rozumiem.

    > Niektóre knajpy są na tyle bezczelne, ze "do cen doliczają 10% za
    > obsługę", czyli tak jakby wymuszają napiwek.

    No ale to jest w cenniku? No to nie ma problemu. Tak jak na allegro.
    Osobno towar, osobno jego dostawa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek