  • Data: 2005-11-17 15:55:03
    Temat: Re: Przewrażliwiony(?) kanar
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu pytanie: Czy kontroler będący de facto na służbie mógłby oskarżyć
    > mnie o zniesławienie za nazwanie go kanarkiem ?

    Nie. Slowo nie znajduje sie w Slowniku Wulgaryzmow, jak rowniez nie jest
    uznawane za powszechnie obrazliwe.

    > Czy jeśli chodzi o zniesławienie to do osób publicznych, jakimi są
    > kontrolerzy MZK stosuje się te same przepisy co do osób cywilnych ? Czy
    > miał on prawo rządać ode mnie dokumentów? Czy w momencie, gdyby uderzył
    > mnie, przekroczyłby swoje uprawnienia ?

    Gdyby Cie uderzyl, mialby sprawe o czynna napasc. A tak na marginesie...
    miales szczescie, bo "karczkow" z Renomy po prostu sie nie powinno wkurzac
    ;-) Dziwie sie zreszta, czemu pracownikow tej balansujacej na krawedzi prawa
    firmy jeszcze ktos nie popchnal palcem za jego krawedz ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger