    From: Jakub Kaniewski <j...@c...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewozy lotniczne
    Date: Wed, 20 Feb 2008 10:15:32 +0100

    scream pisze:
    > No i w czym masz problem? Chcąc skorzystać z ich usług musisz zaakceptować
    > ich regulamin.
    To jest akurat dla mnie jasne - przewoźnik ustala swoje zasady, w ramach
    prawa może mówić co mogę zabrać ze sobą. Już nawet abstrahując czy ma to
    jakiś sens czy nie. Dla Norwegiana to chyba obojętne czy wiozę 15kg
    cegieł czy 15kg metalu (rower). Ale OK - nie podoba im się - ale w takim
    razie niech zapiszą to w swoim regulaminie. Tłumaczenia że "coś rozumie
    się samo przez się" są śmieszne i raczej nie do obrony. Taki SWISS ma
    zapisane że suma wymiarów bagażu rejestrowanego nie może przekroczyć
    200cm. Torba rowerowa jest większa i trzeba za nią zapłacić - wszystko
    jest jasne nie ma niedomówień.

    > Z tego co wiem nie ma żadnego przymusu korzystania z Norwegian. Co więcej
    > podejrzewam że inne linie liotnicze też realizują loty do waszego miejsca
    > docelowego. Wystarczy poszukać.
    W innych liniach problemem jest limit bagażu 20kg, ale może faktycznie
    może trzeba będzie pomyśleć.

    Pozdrawiam :)
    J.K.