  • Data: 2003-11-13 21:52:45
    Temat: Re: Przewóz wódy przez granicę po wejściu do Unii
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak nie to po wejściu do Unii jeżeli będę chciał przewieźć 1000 l
    > legalnej wódy z Ziliny do Wrocławia ( podobno ma nie być kontroli celnej
    na
    > granicy) to czym się to będzie różniło od przewozu z Lublina do Wrocławia?
    > jak mnie złapią np. w Zwardoniu tuż za granicą a ja powiem że z Ziliny do
    > Zwardonia woziłem pociągiem po 10 l wódy a w Zwardoniu magazynowałem to
    pod
    > jaki paragraf to podpada? IMHO pod żaden.

    to bedzie tak:

    kupisz wodke np w czechach
    przed wyjazdem z czech podjezdzasz na ich urzad celny i plombuja Ci ta wodke
    jak masz zaplombowana mozesz jezdzic sobie z tym po Polsce do woli
    zeby odplombowac bedzie trzeba pojechac na urzad celny w Polsce i pokryc tam
    wszelki oplaty i zapewnie oakcyzowac wodke

    jesli zlapia Cie z wodka bez akcyzy (nie zaplombowana) na terenie polski to:
    a) oskarza o przemyt
    b) oskarza o nielegalna produkcje

    pzdr

    matjaw