  • Data: 2011-08-22 12:46:12
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "ja" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Oj, a co z informacją? Roboty budowlane wymagają zgody odpowiednich
    >organów, zgody właścicieli gruntów ...
    >Jeśli wykonali bez to wg. mnie nazywa się to samowola.

    I właśnie dlatego zamiast od Policji, Poczty, prokuratury itp radzę zacząć
    od wizyty w Enei
    Bo np może się okazać ze maja wszelkie wymagane zgody.
    A jeśli nie mają to wtedy dopiero jest problem i trzeba go rozwiązać

    >I jeszcze: jak np tepsa stwierdzi że musi przeprowadzić światłowód przez
    >mój dom, a konkretnie przez salon to też może wejść?

    I jeśli monter z tepsy przyjdzie ten światłowód ciągnąc to polecisz od razu
    do prokuratora czy może najpierw po ludzku zapytasz tepsę go na jakiej
    podstawie i za czyja zgoda włażą Tobie do salonu?

    >nie widzę różnic prawnych ( i to własność i to)

    Chyba się nie rozumiemy. Nigdzie nie napisałem że działania Enei były ok i
    że trzeba ich po rękach całować za to że zechcieli kabel zakopać.
    Ale uważam ze autor wątku powinien zacząć chociażby od telefonu do Enei i
    zapytać co i jak. Straciłby na to tyle samo czasu co na napisanie posta.
    A być może po jego telefonie ktoś z Enei "wyprostowałby" by działania
    wykonawcy który jak pisze autor ominął krzaki i skarpę i kopał na działce
    autora.
    A teraz jest tak że pewnie wczoraj w niedziele zamiast wypoczywać gościu
    pisał pisma do Enei prokuratury i Bóg wie gdzie jeszcze a dzisiaj od rana
    traci czas i pieniądze i wysyła te pisma poleconym za potwierdzeniem
    odbioru.

    -- Pozdrawiam

    Kris