  • Data: 2011-08-22 12:52:12
    Temat: Re: Przewód ENEA przez prywatną działkę
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "ja" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Oj, chyba nie. Projekt wykonawczy wykonuje się na podstawie aktualnych map.
    >Projekt najczęściej na "dostępnych" za darmo.
    >Raczej nie mają zgody, bo dostałby pismo.
    >Wg. mnie typowy przykład kradzieży

    Od razu kradzież. Może od razu rozstrzelać przedstawiciela wykonawcy.
    I uważasz że od razu trzeba lecieć na policje prokurature i Bóg wie gdzie
    jeszcze?
    A może wystarczy telefon do Enei i ktoś od nich przyjedzie i każe wykonawcy
    poprowadzić kabel prawidłowa trasa jeśli ta jest niezgodna z
    projektem/ustaleniami.
    Przecież to może być zwykła pomyłka/zaniedbanie wykonawcy i może to zostać
    szybko i sprawnie poprawione bez sądów prokuratur i listów poleconych za
    potwierdzeniem odbioru.

    Do autora watku:

    Proszę informuj na bieżąco jak sprawa wygląda.

    -- Pozdrawiam

    Kris