  • Data: 2005-05-30 21:46:44
    Temat: Re: Przewlekłość postępowania ustawa z 17 czerwca 2004
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny pan jest w błędzie , gdyż to co pan pisze poniżęj
    cytuję -stosuje się do przewlekłości postępowania w dniu wejścia jej w
    życie" jedynie potwierdza zasadę LEX RETRO NON AGIT- gdyż przedmiotową
    ustawę nie można stosować przed dniem wejścia jej w życie. Jest to
    oczywiste i gdzież tu jest odmienna interpretacja wspomnianej przeze mnie
    zasady. Należy pamiętać iż jest to fundamentralna zasada naszego i nie tylko
    naszego ustawodawstwa.
    Nie należy mylić tej zasady z możliwością stosowania w praktyce gdy
    postępowanie zostało wszczęte za żądów jednej ustawy a przed zakończeniem
    postępowania sądowego weszła w życie inna ustawa ,
    gdyż tu obowiązują już inne zasady i zazwyczaj stosuje się ustawę
    korzystniejszą dla zainteresowanego/ oskarżonego, powoda itp./-
    Pozdrawiam Kazimierz K