eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka pocztowa polecona -reklamacjaRe: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
  • Data: 2007-01-23 23:02:28
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:45b52896$1@news.home.net.pl>
    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> pisze:

    > Jakie paragrafy, względem czego? Tego, że poczta świadczy taką
    > usługę, czy względem tego, że trzeba udowodnić, że adresat mógł
    > zapoznać się z pismem, a nie to, że nadawca je wysłał?

    Jaki wobec tego sens mają listy polecone bez potwierdzenia odbioru, jeśli
    dowód nadania można sobie jedynie zwinąć w rurkę, bo nie stanowi żadnego
    argumentu? Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę, by to nadawca listu miał
    obowiązek udowodnienia, że odbiorca odebrał list. Skąd takie informacje?
    Kupa instytucji i firm (a na pewno wszelakie sądy) bazuje na przepisie (nie
    znam jednak dokładnego paragrafu), iż przesyłkę nadaną (nie wrzuconą do
    skrzynki!) uważa się za doręczoną.

    --
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1