    From: józek z pcimia <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przestrzeganie znaków drogowych których oficjalnie nie ma?
    Date: Wed, 11 Jan 2006 19:21:03 +0100

    news:1fhxpnpc2r175$.1wu21uslvcf6t.dlg@40tude.net...

    > Na terenie prywatnym albo na drodze niepublicznej mozna umiwszczac dowolne znaki
    albo nawet nie umieszczac ich wcale ale
    > kierowcy powin ni dostosowac sie do regulaminu ruchu ktory tam obowiazuje (a jak
    nic nie obowiazuje to i tak musza stosowac sie
    > do przepisów dotyczacych bezpieczenstwa ruchu z kodeksu drogowego). Kiedys bylo
    (nie wim czy jest jeszcze) ze te znaki
    > "prywatne" powinny byc inne co do formy/rozmiaru od tych oficjalnych.
    >
    > Natomiast co do slynnego LPG w Poznaniu to jest pytanie czy tamta droga jest
    publiczna czy nie, ale jesli operator parkingu
    > napisze w regulaminie ze ci LPG nie mogą go uzywac to nawet bez znaku nie mogą.
    >
    > A.

    a czy wolno umiescic zakaz korzystania z parkingu przez Czarnych i
    mojżeszowych, oczywiscie jeżeli jest to parking prywatny
    jezeli wolno.
    to jak sprawdzac mojżeszowych- czy mozna legitymować czy kazać ściągać
    galoty?
    tak se tylko pytam z ciekawości.
    mam gaz i nie jestem czarny, choć mogło być tak - nie mam gazu i jestem
    czarny